Nasza polityka refundacji i zwrotów trwa 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu lub wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Istnieją pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:
- Kalendarz z widocznymi śladami użytkowania
- Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn nie wynikających z naszego błędu.
- Każdy przedmiot, który został zwrócony po upływie ponad 30 dni od daty dostawy
Zwrot kosztów
Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu go, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, w ciągu 7 dni zwrócimy pieniądze na Twoje konto.
Spóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z bankiem. Często musi minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś swojego zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@anitawitkowska.pl .
Artykuły z wyprzedaży
Zwrotowi podlegają tylko artykuły w cenie regularnej. Artykuły z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Wymiana
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są one wadliwe lub uszkodzone. Jeśli potrzebujesz wymienić go na taki sam przedmiot, wyślij do nas maila na adres kontakt@anitawitkowska.pl i odeślij przedmiot na adres:
Anita witkowska, ul. Szkolna 36, 14-241 Ząbrowo, Warmińsko-Mazurskie
lub paczkomat: ZBV01M, Ząbrowo 39A, 14-241 Ząbrowo, Warmińsko-Mazurskie
Dostawa zwrotu
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu przedmiotu. Koszty wysyłki są bezzwrotne. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od zwrotu.
W zależności od miejsca zamieszkania, czas, w jakim wymieniany produkt dotrze do Ciebie może być różny.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przez Ciebie przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@anitawitkowska.pl w celu uzyskania odpowiedzi na pytania o zwrot towaru i zwrot pieniędzy za zakupy.